top of page

Retningslinjer for refusjon

Vi i Aura Hair and Beauty setter kundetilfredshet høyt, og ønsker at alle våre gjester skal være fornøyde med både behandlinger og produkter. Nedenfor finner du våre retningslinjer for refusjon:

Behandlinger

Alle behandlinger utføres av kvalifiserte terapeuter og stylister. Dersom du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med behandlingen du har mottatt, ber vi deg kontakte oss innen 24 timer etter avtalen. Vi tilbyr da gjerne en justering eller ny vurdering, men refusjon gis som hovedregel ikke for fullførte behandlinger.

Produkter

Ved kjøp av produkter i salongen eller via nettbutikken gjelder følgende:

  • Uåpnede og ubrukte produkter kan returneres innen 14 dager mot fremvisning av kvittering.

  • Produkter som er åpnet, brukt eller skadet, kan ikke returneres av hygieniske årsaker – med mindre det er en fabrikasjonsfeil.

Ved feil eller skade på produkt ved mottak, må dette meldes til oss innen 3 dager, så ordner vi erstatning eller refusjon.

Avbestilling

For avbestilling eller endring av time må dette gjøres senest 24 timer før avtale. Ved for sen avbestilling eller uteblivelse forbeholder vi oss retten til å fakturere inntil 100 % av behandlingskostnaden.

bottom of page